Sommar hade inte varit fel just nu.

Sitter nu och försöker få mig själv att sova men jag kommer på massa olika saker som jag ska göra innan hela tiden! Läsa bloggar, skriva inlägg, kolla facebook mm.
Dagen började iaf med att jag försov mig & sen när jag kom till skolan hade jag 2 lektioner och sen slutade jag... Jag stanna dock kvar till 3 för jag orkade inte åka hem.

Ikväll skulle jag åkt till linda och umgåtts med henne, jenna och kicki men jag kände att jag värkligen inte orkade det så jag stanna hemma och dega i soffan!
Om jag har riktig tur ska vi till annas stuga imorn men vet inte om det blir något...? Det hade varit feting kul om vi åkte dit och umgåååås med mina fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0