Underbar dag!

Har varit en fullspäckad och underbar dag!
Skola, kul dag med myyycket skratt!
Sen hängde kicki med hem & jag lagade köttfärssås (som vanligt) till oss...
Vi drog ner till stan för att fika med anna, satt på café slussen i ca 2 timmar & pratade av oss och skrattade ännu mer & tjöta om tja.. vad var det vi snackade om kicki & anna?
Sen skulle alex komma ner oxå så jag och kicki gick i förväg till strandgatan & sedan kom anna & alex dit å vi satt där och tjöta ännu mer...
Åkte hem, kom på att jag lovat ringa en så det gjorde jag & vi tjöta på i en timme eller nått...

Imorn har jag sovdag & börjar inte förens 12 fast jag ska nog åka till skolan lite tidigare... Fast fan jag måste skriva klart en grej till engelskan imorn... FAN! Gaaaah, jag orkar inte med engelskan! bläää...


Söt bild från idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0