Schala-lala-laaaa!

Känner mig riktigt tråkig när jag är så dålig på att uppdatera! MEN
Har varit ett par hektiska dagar med massa åkande fram&tillbaka!

I onsdags var jag, jenna, kicki & anna i göteborg och hade det riktigt mysigt! Satt på ett skit gösigt café som heter SoHo (rekomenderas starkt).
På kvällen åkte jag till alingsås till min moster som bor där och hade en myskväll med film -Braveheart- & gött!
Torsdagen blev ännu en mysdag med moster & lillkusinen! Kvällen gick åt biobesök, Narnia: Kung Caspian & Skeppet Gryningen. Bra film asså, men... dom äldre syskonen fick ju inte komma tillbaka till narnia vilket suger lite!
Fredag/Nyår åkte från alingsås och direkt vidare till jennifer, Hade det riktigt mysigt & skjöt in nya året med fyrverkerier & Xider ;)
Idag(igår) Sov länge hos jenna & sen chilla vi, vid 3 åkte jag med bussen mot torget. Såg kicki & anna på torget så jag gick fram & sa hej, Blev att jag hängde med dom 2, oliver & alex och kolla efter någonstans att fika men allt var stängt så vi gick till bion & den var öppen och då bestämde vi oss för att gå på bio! Det blev The Next Three Days med Russell Crowe. DEN VAR GRYM!! Simon & hans tjej var oxå med på bion förresten.


Jodå jag käkar isglass i minusgrader! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0