Nästan så man blir sugen på rött igen.

Sitter och lyssnar på musik som vanligt & har nyss pratat med Z och vi tjöta i över 1 timme...
Nu börjar bli riktigt trött för jag glömmer av vad jag skriver såfort jag skrivit det. Menmen Kvällen spenderades med Kristin på café slussen där vi alltid är nu för tiden! Hon åt kladdkaka & jag käka en aaaas god morotskaka! Nu vet vi vad vi alltid ska köpa där, Hahha.
Vi har en bok som vi ska läsa i svenskan och den skulle tydligen vara klar läst till på fredag men jag trodde att vi skulle läsa den tills nästa vecka! Så nu blir det att läsa sönder... Iof har jag redan läst boken ett antal gånger men jag tror det är bra att läsa den en gång till för att förfriska minnet.

Nu ska jag sova GOD NATT & Kärlek till alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0