Tas en del random bilder när man har webcam på datorn!

Har varit i strömstad hela veckan och innan det vara jag ute i annas stuga...
Nu ska jag strax åka ner till stan för att möta upp emma och så ska vi köpa lite gött! Efter det bär det av mot annas stuga annu en gång! Halva sommalovet har snart spenderats där men fan vad gött det är där ute! love it.
Är så himmla dålig på att blogga nu men det är sommarlov... jag har annat för mig än att sitta vid datorn hela tiden ;)
Om 17 dagar åker jag till turkiet och sen börjar skolan (en vecka sent för mig) Saknar vännerna och hela alltet med skolan... hur sjukt är det???
Näää nu får jag fan ta mig i kragen och fixa det sista innan jag drar till bussen så jag inte missar den!

PÖSSS!






Fina random bilder... Fina vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0