Veckan som gått... (5)

Knäpp människa tog över både min blogg och facebook utan att jag märkte det i fredags!
Men hennes ideer om att åka långtlångt bort låter inte helt fel! Miranda må vara en väldigt udda människa ibland men hon är en av mina bästa vänner & vi har nu kännt varandra i snart 11 år... hur jag har orkat med henne vet jag inte egentligen ;) skämt åsido! Nu ska jag berätta på ett ungefär vad jag gjort veckan som har gått!
fredag-söndag:
var jag, anna, oliver, charlotte & adam ute i annas stuga och hade det gött! Det blev både bad, regn, mycket kortspel & prat! Goa ungar det dära.
Söndag-nu: har jag varit hos pappa och ska vara här till på söndag. Jag blev dunder sjuk efter helgen så jag har legat hemma de flesta dagarna men i onsdags vågade jag mig ut och följde med familjen till liseberg! det var himmla roligt och man var väääldigt trött efter den dagen!
Imorn ska jag till liseberg igen fast denna gången med johanna, anna & vilka det nu mer var!
På söndag blir det heldag med kicki för vi har saknat varann så mycket! Hon ska sova hos mig förhoppningsvis och så ska vi kolla massa mysiga filmer & tv-serier och käka köttfärssås och dricka cola! MYS.
Ska lägga upp några bilder från liseberg & helgen i annas stuga senare oxå!


Finaste 'mila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0