har tappat vilken dag det är...(41)

För bara en liten stund sen satt jag och mor min och kollade på Robin Hood filmen med Russel Crowe och jag har suttit och funderat på vad det är broder tuck säger i den tecknade verisionen när dom tagit alla pengar tillbaka från prins john och är påväg därifrån!!!! Åååh det kommer irritera mig tills jag kommer på det.

Menmen idag har jag varit hemma och jag har haft så lite att göra att det inte var sant! jag har suttit och kollat på klockan ticka förbi minut för minut och vart dunder uttråkad! Tv-serierna jag följer (glee, cougar town, big bang theory) är alla slut för säsongerna och nu har jag ju inget att se fram emot varje tisdag/onsdag... Det känns himla tråkigt!!
Men jag har fått planerat in lite fler grejjer i helgen och imorn ska jag förhoppningsvis ner till stan och fika!
Vad är det för dag egentligen är det torsdag, onsdag, fredag?? Blir vimsig av att vara hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0