L-O-S-E-R, I can only be who I are.

Var ju som sagt hos anna förut idag och sen när jag varit där en stund kom alex förbi och vid 4 drog jag hem...
Sen satt jag hemma och degade till klockan 8 och då smsa johan och så drog vi till willys.
Lille johan köpte lite stuff sen drog vi någonstans, och satt och tjötade en stund.
Kom hem för en liten stund sen och har gosat ner mig i soffan och här tänker jag ligga tills jag döör! eller något...

Ska färga mitt oröda hår rött igen och imorn blir det att fira midsommar hos annis!
Det ska bli roligt vet inte vilka vi blir men vi ska grilla och ha det gött, för umgås med vänner är aldrig fel!!


Söta anna och jag i stockholm! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0