Mest störd på länge. (22)

Denna dagen är ju fett cp!
Kom hem 6 imorse & då skulle jag hålla mig vaken till 9(hade inte somnat än) och dra och lämna lillasyster på nissepisse.
Lyckades sådär... Men kom iväg och lämnade henne åkte hem och la mig och sov till 3, 4 nån gång och nu sitter jag och lyssnar på en låt av Imitation (skön snubbe asså) Träffade honom för första gången inatt och han var himla trevlig!
Tack för en riktigt rolig kväll/natt sötnosarna jag var med!
Skulle fikat med kicki och emma idag men dom skulle kolla på film ist och jag orkar inte så jag ska komma å något annat att göra, antagligen sova!

Blev förresten redhead igen i söndags! Har saknat det även fast jag gillar mitt blonda hår så började det bli så sletet så det kändes som om det var dags att byta tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0