7 oktober

Känner att jag blivit lite dålig på att uppdatera bloggen nu för tiden... Men sånt händer ibland!
Men nu blir det ett lite random inlägg såhär halv 3 på natten, är alldeles för pigg för att kunna somna än.
Skoldagen idag betod av restaurangkunskap (vilket var jävligt roligt) & matte föreläsning (som otroligt nog var rätt intressant) och avslutades med lite städning i köket! Rätt okej dag faktiskt.

Kvällen spenderades med ett helt gäng goa människor (de flesta skoftebybor). Detta slutade i en jävligt härlig kväll med mycket snack om gamla minnen och den eviga frågan om A är bättre än B... Men vi vet ju alla att A står för APA & B står för BÄST! Hahah, ne skämt åsido så finns det inte mycket att klaga på över denna kväll!

Imorn blir det firande av Ivarsson, Karlsson & Finnsbo. Ska bli mysigt och ha en riktig tjejkväll nu faktiskt!
Sist men inte minst tänkte jag passa på att gratta min fina vänn Jenny Karlsson som fyller år idag (eller igår blir det väll nu...) Grattis älsklingen min! ♥ Du är bäst & jag älskar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0