♥♥♥ Fler nedräkningar + snööööö ♥♥♥

Hejhej bloggen!
Nu ska jag alldeles strax sova, ska bara blogga och lite så! ;)
Imorn är det tisdag och vi ska kolla på film det första vi gör på morgonen.
Det blir I am Sam. Den handlar om en förståndshanikappad man som kämpar för vårdnaden om sitt barn. Tror den kan bli rätt bra, mycket möjligt att det blir lite gråt faktiskt... Hahah! Ska inte skämma ut mig för halva skolan nu bara! ;)
Nu är det så att jag har några saker att räkna ner till så jag tänkte berätta detta för er!

5 Dagar kvar - tills Stellan kommer!
22 Dagar kvar - till Twiday med annis!!
33 Dagar kvar - till jag fyller 17!!!
61 Dagar kvar - till juuuuuuuulafton!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nepp jag gillar inte snö eller jul någonstans... Vart kan du ha fått det ifrån?!?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0