10 sptember.

Passade min syster igår som jag glömde skriva igår.
Det blev fredagsmys på hennes villkor: grillad kyckling, pommes och beasås, Sedan en barbiefilm och choklad!
Men det var det värt för en tyst och lugn kväll när jag ändå mådde piss. Fick äntligen henne i sång och då gick jag nästan och la mig direkt och DET! det var min fredagskväll.

Dagens planer är att inte göra så mycket mer än att ligga i sängen och kurera mig om jag inte ska träffa anna för hon opereras nämligen på måndag! Vi skulle åkt ut till stugan igår men så var jag tvungen att passa lillasyster så det blev inget stugan för mig iaf sen har jag ingen aning om anna och nån åkte dit ändå...? 

Nu ska jag sluta tjata om mitt tråkiga liv och fundera på den nya headern och om man ska gå tillbaka till twilight hysterin på bloggen... Antagligen blir det så...  Puss så länge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0