Allt har ett slut...

Sitter vid min gamla dator och kollar igenom gamla bilder.
Det känns verkligen som att min barndom med alla bra film serier tar slut! Sista Harry Potter filmen har nu kommit ut på film och om bara några månader har sista twilight filmen premiär och då tar även den delen av mitt liv slut till en viss del... Det är klart att både Harry Potter och twilight kommer vara en del av mitt liv men ändå lixom...

Denna veckan har vi iaf börjat med praktiken igen! Jag är på hotell eggers denna gången och första dagen var i måndags och det var väldigt roligt men samtidigt nervöst och pinsamt. Idag (onsdag) ska jag göra min andra dag och jag ska jobba kväll så det kan nog bli lite mer fart än det var måndag lunch!
Nu måste jag försöka sova, ska faktiskt lyssna på twilight bara för att!
Puss & god natt kära vänner och fiender (y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0