I'm gonna pick up the pieces and build a Lego house

Gick och la mig för över 2 timmar sen och jag är fortfarande vaken... Anledningen? Jo alla dessa roliga appar som finns på AppStore!
Egentligen skulle jag bara ladda ner TV4 play appen för jag skulle kolla om jag kunde titta på dagens big brother avsnitt, men nej istället fastnade jag och fick ner åtminstone 20 andra appar som såg roliga ut... Suck på mig ibland!
Men en väldigt bra App jag hittade var iaf den jag använder just nu. Blogg.se appen! Skit bra för mig som aldrig orkar gå in på datorn ju!
Nä nu ska jag faktiskt sova på riktigt! Ska prova lite fler appar som jag fick ner sen när jag fått sova ett par timmar!

Puss & god natt :*


Kommentarer
Postat av: Jenna

Haahahahahhaah älskar push-upen! :D

2012-04-24 @ 18:55:27
URL: http://justbecuase.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0