Att den som betyder mest är så långt borta suger riktigt hårt!

Hejhej, nu är jag här igen och tänkte berätta lite om gårdagen för det var en ganska speciell dag. I tisdags fyllde Johan 18 år (GRATTIS IGEN JOHAAAAAAN!!) nämligen och då skulle jag kidnappa honom igår!
Jag & anna lurade honom att vi skulle åka mot göteborg men i själva verket åkte vi till annas stuga som ligger åt helt andra hållet.
Han fick ha på sig 2 mössor för ögonen så han inte skulle se ett enda piss. När vi kom upp dit käkade vi och satte oss sedan i uterummet och tjötade en bra stund sen blev det lite för kallt där så vi satte oss i soffan och myste!

BTW Hoppas att det blev en lyckad första utekväll ikväll johan!

Ps. Jag saknar dig som fan, varje gång jag tänker på dig får jag tårar i ögonen... Ds.


pic:weheartit.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0