Twilight videor (y)

Som dom flesta vet är Twilight mitt liv.. Fick bland annat väldigt mycket twilght presenter. Men iaf, jag tänkte visa er 2 videor som jag tycker är rätt roliga. Det är 2 låtar den ena är en parody av Kanye Wests låt Heartless (många har säkert hört den redan men iaf.) 
Edward Cullen (Kanye West - Heartless Parody) ft. D-Mayne
Den andra är en låt av Shallow Day som jag hittade på Twilght Swedens hemsida. (en väldigt bra hemsida för twilght intresserade dom håller en uppdaterad om vad som händer i twilightvärlden)
Shallow Day -TWILIGHT (what have you done to my wife?)

datorn hatar mig vill inte funka att lägga in youtubeklipp! -.-'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0